Zakładanie biznesu

Drukarnia online – lepsza od tradycyjnej

Wielu przedsiębiorców, managerów i kierowników działów marketingowych współpracuje z drukarniami. Duża ilość materiałów reklamowych, ulotek czy wizytówek wymusza częsty kontakt z drukarniami. Warto wiedzieć, na jakie rabaty i ulgi można liczyć w poszczególnych punktach. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek.

Drukarnia online czy stacjonarna

Do sieci przeniosło się wiele biznesów. Sklepy internetowe, konta, kantory, biura podróży, ubezpieczenia – właściwie wszystko można załatwić dziś przez internet, bez wychodzenia z domu lub przeciwnie – z każdego miejsca na ziemi. Nie inaczej jest w przypadku drukarni. Można oczywiście pofatygować się do drukarni stacjonarnej, zlecić projekt i poznać osobiście pracownika, ale nie można nie zauważyć wad takiego sposobu załatwiania spraw. Kluczowa jest cena – drukarnie stacjonarne muszą wynajmować powierzchnie, zatrudniać wielu pracowników, płacić czynsz. W przypadku drukarni online, te kwoty są mniejsze, a co za tym idzie – ceny usług również są lepsze dla klienta.

Rabaty dla stałych klientów

Warto już na wstępie zaznaczyć, że zależy ci na dłuższej współpracy. Niektóre drukarnie oferują specjalne rabaty dla stałych klientów przypominające nieco karty lojalnościowe. Popularną formą są również rabaty naliczane przy dużych zamówieniach. Im więcej zamawiasz tym mniej płacisz – głosi hasło jednej z największych i najtańszych drukarni internetowych w Polsce czyli OpenPrint.

drukarnia online

Dodaj komentarz